ChristenUnie Hilversum wenst u een gelukkig 2015!

donderdag 01 januari 2015 00:01

Wij wensen u en uw omgeving een goed en gezegend 2015.
2015 wordt het jaar dat de gemeente Hilversum daadwerkelijk verantwoordelijk wordt voor veel zorgtaken. (Jeugdzorg, huishoudelijke hulp, participatiewet). Er is door de gemeente hard gewerkt om met de bestaande middelen een zo soepel mogelijke overgang in het werk te stellen.

Als ChristenUnie fractie in de raad hebben we dit proces constructief kritisch gevolgd en zijn we in 2015 extra alert of er geen mensen tussen de wal en het schip vallen. Als u schrijnende gevallen tegenkomt, aarzelt u dan niet om met ons contact op te nemen!

Toekomstbestendigheid en duurzaamheid blijft onze volle aandacht vragen. Als goede rentmeesters willen we niet alleen bezig zijn met de vraagstukken van vandaag, maar verder kijken en goed met de aarde om te gaan, waardoor ook toekomstige generaties er goed kunnen leven.

Hilversum moet een prettig dorp zijn. Naast de wijken vraagt momenteel het Centrum ook extra aandacht. Een goede inrichting, levendigheid, veiligheid en weinig leegstand vindt ChristenUnie belangrijk. Daar gaan we in 2015 verder aan werken. Heeft u goede ideeën, laat het ons weten!

Tot slot: Een samenleving betekent ook samen leven. De overheid heeft haar inwoners nodig en andersom. Maar in de visie van de ChristenUnie kan en moet de overheid niet alles doen. Hilversummers hebben ook elkaar nodig. Bovendien kunnen we niet zonder Gods zegen. Daarom blijft ook in 2015 ons motto: Geloof in de Samenleving!

ChristenUnie Hilversum

Archief > 2015 > januari