Werk aan Ecoduct Zwaluwenberg ligt niet stil?

zaterdag 24 januari 2015 20:29

Het College van B&W heeft de vragen van PvdA en ChristenUnie Hilversum over de situatie rond de Utrechtseweg en het ecoduct Zwaluwenberg beantwoord.

Naar aanleiding van contacten tussen bewoners aan de Utrechtseweg en de fracties van de PvdA en ChristenUnie hebben onze fracties gezamenlijk vragen gesteld over de bouwstop van het ecoduct aan de Utrechtseweg (ligt al geruime tijd stil!) en de geluidoverlast die hilversummers nu al (!) en in de toekomst gaan ondervinden van de Rijksweg A 27.
Onze fracties vinden samen met de bewoners van de Utrechtseweg dat over beide kwesties duidelijkheid moet komen!

In de beantwoording geeft het college aan dat het werk aan het ecoduct niet stil maar is het lastig om aan voldoende grond te komen om het af te maken.

Dat en meer in de vragen/antwoorden in de bijlage.

De antwoorden over het ecoduct bevredigen niet. Daarom hebben de Provinciale fractie van ChristenUnie en PvdA hier ook schriftelijke vragen gesteld aan het college van Gedeputeerde Staten van Noord-Holland: https://noord-holland.christenunie.nl/k/n3719/news/view/887741/43744/statenleden-dringen-aan-op-duidelijkheid-bouwstop-zwaluwenberg.html

TitelBestandsgrootteMIME-type
Gb15 01 - CU en PvdA - Aan de Utrechtseweg wonen ook Hilversummers153,6 kBapplication/pdfdownload

Archief > 2015 > januari