Handen uit de mouwen in de Erfgooierspeeltuin

maandag 24 maart 2014 19:53

Zaterdag 22 maart 2014 was ChristenUnie Hilversum opnieuw een moment om haar motto 'Geloof in de Samenleving' in de praktijk te brengen.
Tijdens NLdoet, de jaarlijkse dag van vrijwilligerswerk, stak ze de handen uit de mouwen in de Erfooierspeeltuin.

Deze speeltuin in Hilversum Noord draait helemaal zelfstandig en op vrijwilligers. Omdat de speeltuin binnenkort weer open gaat, moest deze 'speelklaar' gemaakt worden. De fractie en andere leden van ChristenUnie Hilversum en andere vrijwilligers hebben stevig doorgewerkt: Binnen en buiten schoonmaken, nieuwe speeltoestellen ingraven, speeltoestellen nakijken en repareren, de kabelbaan weer in werking stellen, snoeien en nog veel meer.

Voor koffie, koek en een broodje knakworst werd gezorgd. Een enkel buitje mocht de pret niet drukken. Aan het einde van de dag was de speeltuin zo goed als klaar om weer een mooie zomer tegemoet te gaan. De sfeer was goed, het was er gezellig.

Geloof in de Samenleving: Samen sta je zoveel sterker!

Archief > 2014 > maart